2003-03-28

Novo uudistaa yritystunnustaan

Novo uudistaa yritystunnuksensa. Sitä on modernisoitu muuttamalla visuaalisen merkin ja nimi-logon suhdetta ja ottamalla uusi lisäväri keventämään tunnuksen värimaailmaa. "Nykyinen tunnus on palvelut meitä hyvin vuodesta 1991. Halusimme säilyttää sen tunnistettavuuden ja tuttuuden. Tehdyt muutokset mahdollistavat tämän", toteaa johtaja Tarja Virmala Novosta.

"Novon tunnus kuvaa alun perin tietokonelevykettä "korppua", joka 90-luvun alussa kuvasti uutta tekniikkaa. Tunnusta on nyt kevennetty. Uusi vihreä väri viestii sekä kasvua että kehittymistä", Virmala jatkaa.

"Novo seisoo sanojesi takana" on Novon arvolupaus. Se kiteyttää novolaisen toimintatavan, jossa asiakkaan liiketoiminnan tuntemus ja kehittäminen ovat keskeisiä toimintaa ohjaavia tekijöitä. Novo sitoutuu asiakasyhteistyöhön ja haluaa lupauksensa kautta korostaa asiakkaan asiakkaalle ulottuvaa toimintamallia.

"Yritysostojen ja kasvun myötä on entistä tärkeämpää rakentaa yhtä, konsernin liiketoiminnot yhdistävää ja helposti tunnistettavaa brandia. Novon brandia rakennetaan Novo-nimen taakse ja sen tärkein lupaus on novolaisten asiantuntemus ja asiakastuntemus. Brandin kehittämistä ohjaavat myös Novon arvot: asiakastuntija, aloitteellinen, aito", vahvistaa Tarja Virmala.

"Brandin kehittäminen on johdonmukainen ja pitkäkestoinen prosessi. Sitä tehdään myös vaikeina aikoina. Haluamme vahvistaa asiakkaiden luottamusta kykyymme palvella ja ratkaista it-hankkeet silloinkin, kun hyötyjen ja investointien arviointi on taloudellisen tilanteen ja epävarmuuden vuoksi kriittistä", toteaa Virmala.

Tietoa yrityksestä: CGI Suomi Oy