2003-03-28
Novo uudistaa yritystunnustaan
Novo uudistaa yritystunnuksensa. Sitä on modernisoitu muuttamalla
visuaalisen merkin ja nimi-logon suhdetta ja ottamalla uusi lisäväri
keventämään tunnuksen värimaailmaa. "Nykyinen tunnus on palvelut
meitä hyvin vuodesta 1991. Halusimme säilyttää sen tunnistettavuuden
ja tuttuuden. Tehdyt muutokset mahdollistavat tämän", toteaa johtaja
Tarja Virmala Novosta.
"Novon tunnus kuvaa alun perin tietokonelevykettä "korppua", joka
90-luvun alussa kuvasti uutta tekniikkaa. Tunnusta on nyt kevennetty.
Uusi vihreä väri viestii sekä kasvua että kehittymistä", Virmala
jatkaa.
"Novo seisoo sanojesi takana" on Novon arvolupaus. Se kiteyttää
novolaisen toimintatavan, jossa asiakkaan liiketoiminnan tuntemus ja
kehittäminen ovat keskeisiä toimintaa ohjaavia tekijöitä. Novo
sitoutuu asiakasyhteistyöhön ja haluaa lupauksensa kautta korostaa
asiakkaan asiakkaalle ulottuvaa toimintamallia.
"Yritysostojen ja kasvun myötä on entistä tärkeämpää rakentaa yhtä,
konsernin liiketoiminnot yhdistävää ja helposti tunnistettavaa
brandia. Novon brandia rakennetaan Novo-nimen taakse ja sen tärkein
lupaus on novolaisten asiantuntemus ja asiakastuntemus. Brandin
kehittämistä ohjaavat myös Novon arvot: asiakastuntija,
aloitteellinen, aito", vahvistaa Tarja Virmala.
"Brandin kehittäminen on johdonmukainen ja pitkäkestoinen prosessi.
Sitä tehdään myös vaikeina aikoina. Haluamme vahvistaa asiakkaiden
luottamusta kykyymme palvella ja ratkaista it-hankkeet silloinkin,
kun hyötyjen ja investointien arviointi on taloudellisen tilanteen ja
epävarmuuden vuoksi kriittistä", toteaa Virmala.
Tietoa yrityksestä: CGI Suomi Oy