2003-09-08
Suomalainen Kirjakauppa uudisti verkkokauppansa Novon järjestelmällä
Novo on toimittanut Suomalaiselle Kirjakaupalle uuden
verkkokaupparatkaisun. Se kattaa Suomalainen.com -verkkokaupan ja
toimii samalla julkaisujärjestelmänä. Uuden järjestelmän avulla
Suomalaisen Kirjakaupan tuotevalikoimaa verkkokaupassa on nyt voitu
kasvattaa noin kolmeen miljoonaan kirjaan.
Suomalaisen Kirjakaupan verkkokaupan päällikkö Harri Lehtinen:
"Verkkokauppamme on oleellinen osa palvelutarjontaamme yhdessä
perinteisten kirjakauppojen kanssa. Tekniikan kehittyessä ja
tuotteiden lukumäärän kasvaessa on verkkokauppaakin uudistettava,
jopa useammin kuin perinteisiä myymälöitä. Nyt käyttöönotettu
ratkaisu mahdollistaa monipuolisemman sisällöntuotannon ja uusien
palveluiden kehittämisen verkkokirjakaupan yhteyteen."
Uuden verkkokauppansa avulla Suomalainen Kirjakauppa tarjoaa sekä
kuluttaja- että yritysasiakkailleen entistä joustavampaa ja
monipuolisempaa palvelua muun muassa helppojen haku- ja
ostotoimintojen, ennakkovarausten ja erilaisten maksu- ja
toimitustapojen muodossa. Verkkokauppa-asiakkaita Suomalaisella
Kirjakaupalla on tällä hetkellä yhteensä noin 50 000.
"Novolle Suomalaisen Kirjakaupan kanssa tehty sopimus merkitsee
aseman vahvistumista kuluttajakaupan sähköisten
kaupankäyntijärjestelmien osaajana", toteaa Novon tuotejohtaja Jussi
Vanhahonko.
Suomalaiselle Kirjakaupalle toimitettu ratkaisu perustuu Novon
eCommerce G2 -tuotteeseen, joka on omiaan suuria tietomassoja
sisältävien kaupankäyntiratkaisujen alustana. eCommerce G2 -tuotteen
runkona on sovelluspalvelin, johon Novo on rakentanut yleiseen
J2EE-standardiin pohjautuvan sähköisen kaupankäynnin järjestelmän.
Tietoa yrityksestä: CGI Suomi Oy